Bienvenidos a Tactical Laser Ops

QUÈ ÉS EL LASERTAG?

El làser tag és un joc bèl•lic entre dos o més equips, amb els mateixos principis del paintball i de l'airsoft. A diferència d'aquests, el sistema làser tag utilitza emissors de llum infraroja, totalment inofensius, per simular el tret. També disposa d'uns sensors per registrar els trets rebuts i mostra els impactes o la mort mitjançant sons i llums.

El nostre làser tag és una evolució directa dels sistemes més moderns de làser tag d’oci i la nostra tecnologia làser té diversos avantatges respecte a altres jocs bèl•lics similars (paintball, airsoft, touchball, ...)
1. No fa mal
Al no disparar cap projectil sòlid i en ser el nostre làser totalment inofensiu a la vista, és la pràctica més segura i indolora de tots els jocs de guerra similars. A més, no tens la distància mínima de seguretat que en altres sistemes amb projectils és obligatori.

2. No necessites ulleres ni màscara protectora
Al no disparar projectils sòlids no necessites les molestes ulleres o màscares protectores d'altres tipus de jocs similars.

3. Distància de tir
El raig que emet el nostre sistema làser tag arriba a més de 100 metres. En altres tipus de jocs de guerra amb projectils sòlids, aquests es desvien a pocs metres del tirador, però amb el nostre sistema això no passa.

4. Sense trampes
Com que és un sistema electrònic, els sensors s'encarreguen de testificar si hi ha hagut impacte o no (a més a més ens avisa amb un senyal lluminós i auditiu). En el cas de mort del jugador, el sistema desactiva la seva arma per evitar confusions fins al següent joc.

5. Igualtat de condicions
En ser de lloguer, els dos equips tenen un material semblant (armes, casc, camuflatge,òptiques,...) i s'equilibraran els equips en la mesura del possible.

6. Varietat de rèpliques
DDisposem de diferents armes, que varien completament tant en model de la replica, mida, pes, materials i accessoris (mira de franctirador, punts vermells, corretges, mànecs tàctics, ...) I per si això fos poc, també variem el dany per impacte, nombre de carregadors, munició per carregador, temps de recàrrega, etc.

7. Elements extres
En les partides podem proporcionar puntualment altres elements (depenent del tipus de partida) per enriquir l'experiència de joc i fer-la diferent. Un exemple serien escuts protectors, objectes que et donen carregadors extra o vida, zona de reviure, explosius falsos o bombes, brúixoles, GPS, monoculars, etc.

8. Varietat de jocs
En tenir més elements parametritzables que els sistemes de projectils sòlids, es poden realitzar més varietat de partides. A diferència d'alguns d'aquests sistemes, pots rebre més d'un tret, amb la qual cosa es redueix la probabilitat de ser eliminat al principi de la partida.

9. Sense cost afegit
En el paintball cal pagar la munició com a cost afegit, ja que inicialment sols es subministra una petita quantitat. Per contra en les nostres partides la munició és electrònica, per tant no comporta un cost addicional. Podem limitar la munició assignada a cada partida per enriquir l'experiència de joc. La limitació és diferent per cada tipus d'arma i se subministra munició més que suficient per a cada partida. En cas d'esgotar la munició sempre es pot tornar a la base i demanar un o dos carregadors extres als encarregats per seguir jugant.

10. Les armes tenen temps de recàrrega realista
Les limitacions de bales per carregador et permeten avançar / retrocedir aprofitant el temps de recàrrega de l'enemic, fent més tàctic el joc que altres sistemes de jocs bèl•lics, com per exemple el cas de dos enemics parapetats un davant a un altre.